نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3323
-
الف
+

آخرین اخبار از ساخت «سلمان فارسی» در ایام کرونایی

«امرالله احمدجو» از احتمال تاخیر در ضبط سکانس‌های سریال «سلمان فارسی» مرتبط با کشور ترکیه خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «امرالله احمدجو» نویسنده سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» به کارگردانی «داوود میرباقری» با توضیح شرایط تولید این پروژه در وضعیت شیوع ویروس کرونا، از احتمال تاخیر در ضبط سکانس‌های مرتبط با کشور ترکیه خبر داد.

«امرالله احمدجو» درباره وضعیت این پروژه بعد از کرونا و شروع دوباره آن گفت: هنوز خبر جدیدی از ادامه فلمبرداری پروژه نشده است با این حال خدا را شکر قبل از عید نوروز دو لوکیشن از سریال در کرمان و قشم به فلمبرداری رسید که هر دو به نحو احسن انجام شد و میرباقری با تجربه و حساسیت بیشتر از همیشه کار را به انجام رساند.

احمدجو درباره ادامه کار فلمبرداری سریال سلمان فارسی که به دلیل بیماری کرونا متوقف شده نیز گفت: قرار بود بعد از رخصتی های عید گروه به ترکیه برود که این شرایط پیش آمد و احتمالا با توجه به شرایط فعلی ابتدا از صحنه‌های داخل ایران، کار را دوباره شروع کنیم.

به نقل از میزان، سریال «سلمان فارسی» جزو آثار تلویزیونی فاخر ایرانی است که پیش بینی اولیه فلمبرداری آن ۵ سال خواهد بود که در داخل و خارج از ایران انجام می‌شود.

«فرهاد اصلانی» کرکتر مرکزی سریال «سلمان فارسی»را  بر عهده دارد و همچنین «علی دهکردی» و «محمدرضا هدایتی» نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

اولین تصاویر از بزرگترین پروژه تلویزیونی ایران

پایان فلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در قشم

بازیگر نقش «سلمان فارسی» انتخاب شد

م ح

نظر شما
ارسال نظر